רופא עור ואסתטיקה

פרופסור חיים ראובני

טיפולי אסתטיקה נכנסו חזק מאוד לשגרת החיים של אנשים רבים: נשים אך בהחלט גם גברים. אם בעבר היה מדובר על בוטוקס כטיפול אסתטי יחיד שאינו כירורגי, היום ישנו מגוון הולך וגדל של סוגי טיפולים, כמו מילוי קמטי הבעה באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית ועוד. הטכנולוגיות הרבות וסוגי הטיפול השונים גורמים למטופלים להרגיש בלבול וצורך לברר מהו הטיפול הטוב ביותר עבורם , ומי בעל המקצוע שיתן את הטיפול הטוב ביותר. ככלל, את המענה הטוב והשלם ביותר ניתן לקבל אצל רופאי עור ופלסטיקה המתמחים גם ברפואה אסתטית.

לחצו ליעוץ עם  פרופ' ראובני , בוגר בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה

ההבדל בטיפול אצל קוסמטיקאית רפואית לעומת רופא

כאמור, ישנם בעלי מקצוע שונים המעניקים טיפולי אסתטיקה. אבחנה ראשונה שחובה לעשות היא בין רופא לבין מטפלים אחרים שאינם רופאים.
בעיקרון טיפולים שדורשים הזרקות או ניתוחים או טיפול לייזר, פילינג בינוני ועמוק הינם אלה טיפולים רפואיים לכל דבר.
המיומנויות שישנן לקוסמטיקאית הן בעיקר טכניות בכל הקשור לטיפולי אסתטיקה, היא אינה יודעת ואיננה מורשית עפ"י הנחיות משרד הבריאות לבצע הזרקות.

קוסמטיקאית מתמחה בטיפול באפידרמיס

אבחנה נוספת היא מהו החלק של העור בו מתמחה הקוסמטיקאית. הכשרתה של קוסמטיקאית היא בטיפול באפידרמיס- השכבה החיצונית של העור. טיפולים אסתטיים כמו הזרקת בוטוקס, מילוי קמטים וטיפולים אסתטיים חדשניים אסור שיבוצעו ע"י קוסמטיאית. לקוסמטיקאית חסרה יכולת אבחון מקיפה, התאמת הטיפול הטוב ביותר לכל מטופל ומאפייני העור שלו ויותר מכך חסרה לה יכולת ההתמודדות עם תופעות לוואי מורכבות שיכולות לצוץ.

לשלב בין קוסמטיקאית לרופא עור

הטיפול האסתטי משלב בין טיפול ע"י קוסמטיקאיות לבין הטיפול הקוסמטי הרפואי.
הטיפול ע"י קוסמטיקאית חשוב מאוד לצורך שימור העור, ניקוי, פילינג עדין ועוד.
הטיפול ע"י רופא מיועד להשלמות הדורשות בחירת חומרים וטכנולוגיות והתאמתם למטופלת.

פלסטיקאי או רופא עור?

אבל למה רופא עור ו/או פלסטיקאי? לפלסטיקאי יש ידע ניתוחי רחב. לשניהם ידע רחב בכל הקשור לעור, מבנה העור, תסמינים שיכולים להצביע על מחלות עור.
רופא עור עוסק באבחון וטיפול מחלות עור ולא בניתוחים. לכן, כל עוד מדובר בטיפולים שאינם כירורגים רופא עור העושה שימוש בטיפולים חדשניים כולל מכשור חדשני הוא הכתובת לפנות אליה.

לנהל את הטיפול מתחילתו ועד סופו

רופא עור שהתמחה ברפואה אסתטית יאבחן את הנתונים באופן המדויק ביותר ויתאים לא רק את סוג הטיפול אלא גם את עוצמת הטיפול, משך הטיפול, יהיה עם היד על הדופק בכל הקשור לתופעות לוואי שעלולות לצוץ לאותו מטופל באופן אישי בגלל סוג העור ומצבו.
הוא יכול לאבחן תוך כדי טיפול האם זהו באמת הטיפול האפקטיבי ביותר עבורו.
במידה ולא – הוא יוכל להחליט על שינויים תוך כדי תנועה.

הידע והמומחיות לפני הטכנולוגיות

רופא עור עושה שימוש בכל הטכנולוגיות שישנן היום לטיפול בעור, החל מלייזר דרך גלי רדיו, גלי קול, קרני אור ועוד.
ההבדל הוא הידע והבקיאות אותם גם המכשיר החדשני ביותר לא יכול לספק. אין ספק שישנם מבצעים מפתים במכוני טיפול רבים אבל, זה המקום של כל אחד לפעול נכון ולהתייעץ קודם כל רופא עור שמכיר את העור על כל רבדיו.

פרופסור חיים ראובני – רופא עור ואסתטיקה, ישמח להעניק לכם מידע נוסף, לאבחן ולפתור את הבעיה הרפואית שלכם.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
055-6678906

רופא עור מומחה פרופסור חיים ראובני

פרופסור חיים ראובני

פרופסור חיים ראובני מטפל בבעיות עור של ילדים ונוער ובטיפולי אסתטיים לכל הגילאים וישמח להעניק לכם מידע נוסף, לאבחן ולפתור את הבעיה הרפואית שלכם.

עובד עם חברת הביטוח דקלה וקופת חולים כללית

הצהרת נגישות עסק

  1. מעלית
  2. רמפה
  3. חניה נגישה
דילוג לתוכן